like a big bad wolf I’m born to be bad and bad to the bone

God morgen! Selv om jeg må innrømme at jeg allerede har vært våken i nesten fire timer. Det var så deilig å våkne i leiligheten, med solen skinnende på skyfri himmelen utenfor vinduet. Vi tok oss en liten tur ned på Godt brød for å kjøpe oss frokost. Der møtte vi på Robyn og han ene fra Röyksopp. Tror vi.  Okei da, vi bare så dem. Men det var litt kult. Selv om kjendiser alltid ser så annerledes ut i virkeligheten. Nå sitter jeg i koseklær og ser på Sex and the City. Jeg er blitt helt fan! Selv  om jeg blir stresset av alle problemene, for ikke å nevne luksusproblemene de har. Også blir jeg så sur på Mr. Big. Fuck him!

Nå skal jeg skifte til noe annet og dra ut å møte Kristin. Vi tenkte å rusle litt i byn i finværet.

Sex_and_the_city_movie

Blogglisten

Dette innlegget ble publisert i Dagen i dag. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

